قیمت مشعل استخر |20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

قیمت مشعل استخر |20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

قیمت مشعل استخر: مجموعه عظیم مشهد بخار با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع مشعل استخر را با ارزانترین قیمت در بین کارخانجات تولید کننده تا 20% تخفیف ویژه در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات قیمت مشعل گازوئیلی دست دوم- قیمت مشعل گازی گلخانه- قیمت مشعل گازی آذربان- قیمت مشعل ایران رادیاتور jgn80/2- قیمت مشعل گازی نانوایی- قیمت فن مشعل- قیمت مشعل گازی اتمسفر که تخصص مجموعه بزرگ مشهد بخار می باشد خواهیم پرداخت.


قیمت مشعل استخر: مشهد بخار هم اکنون با بیش از 40 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع دیگ بخار –بویلر روغن داغ– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی - بویلر تشعشعی -هیتر مشعل دار-انواع دی اریتور- سختی گیر آب - مبدل حرارتی - تولید و ساخت انواع بالمیل و انواع دستگاه ازن ساز فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت مشعل گازوئیلی دست دوم- قیمت مشعل گازی گلخانه- قیمت مشعل گازی آذربان- قیمت مشعل ایران رادیاتور jgn80/2- قیمت مشعل گازی نانوایی- قیمت فن مشعل- قیمت مشعل گازی اتمسفر خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع مشعل استخر باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها و ... می باشیم.

قیمت مشعل استخر- مجموعه عظیم مشهد بخار همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع مشعل استخر در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت مشعل گازوئیلی دست دوم- قیمت مشعل گازی گلخانه- قیمت مشعل گازی آذربان- قیمت مشعل ایران رادیاتور jgn80/2- قیمت مشعل گازی نانوایی- قیمت فن مشعل- قیمت مشعل گازی اتمسفر با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ مشهد بخار با بیش از 40 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از مشعل استخر را در مجموعه مشهد بخار بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد. 

قیمت مشعل استخر -  مشعل استخر طراحی و تولید شده در مجموعه مشهد بخار با بیش از 40 سال سابقه درخشان و همچنین 20% تخفیف هم اکنون به صورت عمومی و اختصاصی بر اساس نیاز مشتری در بازارهای داخلی و خارجی موجود می باشد جهت هرگونه مشاوره قبل خرید مشعل استخر لطفا با یکی از شماره های مجموعه مشهد بخار در تماس باشید.

قیمت دیگ بخار استخر و نحوه انتخاب آن چگونه است؟

قیمت مشعل استخر و قیمت دیگ بخار استخر بر اساس ظرفیت و اجزای دیگ بخار تجهیزات آن تعیین می شود. به طور کلی تجهیزات دیگ بخار بویلر صنعتی شامل مشعل، کنترل کننده های برقی، نرم کننده آب، پمپ، دودکش و غیره می باشد.

قیمت مشعل استخر - ظرفیت بویلر صنعتی برای انتخاب و قیمت دیگ بخار استخر تعیین کننده است. و باید برحسب نمودار منحنی بار گرمایشی یا نمودار تعادل گرما باشد. انرژی که در خطوط لوله از بین می رود محاسبه شود، در صورتی که معمولاً بدست آوردن منحنی بار گرمایش دشوار است، بار گرمایش را می توان براساس حداکثر مصرف حرارتی در طول ساعت تولید باشد. پارامترهای اندازه گیری گرمایش مناسب دیگ بخار استخر از جمله فشار، دما و غیره را مشخص کنید.

قیمت مشعل استخر - بهره وری بویلر صنعتی یکی دیگر از مواردی است که در انتخاب و قیمت دیگ بخار استخر تاثیر گذار می باشد، بدلیل اینکه اگر بهره وری و راندمان دیگ بخار مورد استفاده در استخر سونا و جکوزی پایین و مناسب نباشد به تبع مقدار زیادی از سوخت را مصرف می کند. و این موضوع میتواند هزینه ها را افزایش و در دراز مدت باعث اختلال در عملکرد بویلر صنعتی سونا جکوزی شود. پس باید در انتخاب دیگ بخار استخر به راندمان و مقدار فضای که میخواهید بخار تشکیل شود و یا آب گرم را تولید کنید دقت داشته باشید.

قیمت مشعل استخر |30 درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

قیمت مشعل استخر - بهتر است نسبت به فضا و مقدار آب گرمی که میخواهید دیگ بخار استخر تولید کند دقت داشته باشید. در غیر این صورت ممکن است اگر ظرفیت بویلر کمتر از مقدار فضا باشد جوابگوی نیاز های شما نباشد. و اگر ظرفیت دیگ بخار استخر بیشتر از فضای شما باشد. به تبع هزینه سوخت و نگهداری ان بیشتر خواهد بود. پس باید بویلر صنعتی مورد استفاده در سونا، جکوزی و استخر مناسب فضا و محل نصب آن باشد نه بیشتر نه کمتر.

سطح آب و فشار دیگهای بخار استخر چقدر است؟

تعیین دقیق سطح آب در دیگ بخار استخر امکان پذیر نیست زیرا سطح آب دیگ پر از حباب هایی که از پایین به سمت بالا می آیند. تغییرات سطح در طول پوسته بویلر صنعتی وجود دارد. در این شرایط  می توان از روش های مختلف تعیین سطح آب در دیگ بخار سونا و جکوزی استفاده کنیم برای کنترل و هشدار سطح ، روش های تشخیص سطح مختلفی وجود دارد از جمله کنترل نوع float ، پروب های رسانایی، دستگاه های خازنی و لول کنترل  برای هشدار در زمان کمبود آب در جهت اطمینان از اضافه شدن مقدار مناسب آب در زمان مناسب به دیگ بخار استخر استفاده شود. و همین طور زمانی که سطح آب بیش از حد باشد.

پروب های رسانایی : معمولاً به صورت عمودی نصب می شود. و دو نقطه را برای سطح روشن یا خاموش مشخص می کند . پروب ها از هدایت الکتریکی برای کار استفاده می کنند.

دستگاههای خازنی : دو صفحه رسانای موازی در بالای سطح و پایین سطح مایع دی الکتریک قرار می گیرد. و مشاهده می شود که  ظرفیت خازن به نسبت عمقی که مایع دی الکتریک در داخل صفحات غوطه ور می شوند تغییر می کند . در تعیین فشار دیگ بخار استخر باید مواردی مواردی همچون حداکثر فشار کار بی خطر بویلر صنعتی را در نظر گرفت. اگر دیگ بخار به طور مداوم با حداکثر فشار در حال اجرا باشد، می تواند باعث خرابی کامل سیستم و یا آسیب به قطعات و تجهیزات مختلف شود. استفاده از یک نشانگر خوب فشار برای دیگ بخار استخر مهم است. باید به فشار مورد نیاز در نقطه استفاده افت فشار در طول لوله و تلف شدن گرما لوله توجه کرد .

مزایای استفاده از دیگ بخار استخر گازسوز چیست؟

راندمان بالا : مشعل گاز سوز دارای کیفیت بالا و قابل اعتماد که راندمان احتراق بالا و عملکرد بدون سر و صدایی دارد.

    ایمنی بالا در عملکرد: برای اطمینان از عملکرد ایمن سوخت از منیفولدهای گاز و سیستم محافظت از جمله فیلتر، شیر تنظیم فشار و شیر سوپاپ و غیره در آن استفاده می شود . دیگ بخار استخر گاز سوز از کمکی های با اطمینان بالا برخوردار است. دستگاه های محافظت از ایمنی مانند کنترل فشار ، فرستنده فشار ، زنگ سطح آب ، شیر ایمنی و غیره. کنترل دیگ بخار استخر برای محفاظت از دمای بیش از حد را برعهد دارند. همچنین دارای محافظت برای جلوگیری از کمبود آب ، فشار بیش از حد آب، نشت الکتریکی ، و اضافه بار موتور است. در بویلر های صنعتی سونا و جکوزی گاز سوز از تجهیزات ضد خرابی برای تخلیه انرژی و فشار بالا استفاده می شود. اینکار برای بالا بردن ظریب اطمینان، ایمنی و کارآمدی دیگ بخار استخر انجام می شود.

کم هزینه بودن: استفاده از جوشکاری لب به لب که 100٪ دیگ بخار با کیفیت با عمر طولانی و هزینه تعمیر و نگهداری کمتر می شود . راندمان بالای مشعل دیگ بخار استخر باعث صرفه جویی در مصرف انرژی و هزینه کم در سوخت است.

صرفه جویی در فضا: در این نوع دیگ های بخار سونا و جکوزی نیاز به فضای کمتری نسب به سوخت نفت کوره می باشد. بویلر های برقی نسبت به گاز سوز فضای کمتر دارند. ولی ظرفیت بویلر های برقی نیز کمتر می باشد. به همین دلیل در استخر و سونا های بزرگ از دیگ بخار گاز سوز استفاده می شود.

اهمیت آب در تاسیسات و موتور خانه استخر سونا چیست؟

قیمت مشعل استخر- بدترین چیز برای استخر جلبک ها هستند که باعث می شوند استخر سبز شود، مواد شیمیایی اضافه شده برای پاک کردن جلبک ها خاصیت خوردگی در آب ایجاد می کنند. که برای دیگ بخار استخر مضر است . برای جلوگیری از رشد احتمالی باکتری در سیستم آب ، دمای درون دیگ باید حداقل 60 درجه سانتیگراد باشد.  برای حفظ  بویلر صنعتی  و بهره وری از آن تصفیه درست آب اهمیت زیادی دارد و به این دلیل مواد جامد محلول موجود در آب می تواند باعث ایجاد رسوب یا خوردگی شوند. یک لایه نازک رسوب در بویلر صنعتی سونا و جکوزی باعث کاهش چشمگیر راندمان پروسه انتقال حرارت و افزایش هزینه سوخت می شود. این امر می تواند از طریق یک روش صحیح تصفیه آب دیگ بخار استخر از طریق فیلترها و مهار کننده های شیمیایی انجام شود تا خطرات رسوب و خوردگی را کاهش دهد.

قیمت مشعل استخر- برای اینکه استخر تمیز و بدون جلبک ها و سایر آلودگی های مضر باشد باید دارای فیلتر باشد. اما بدون پمپ سیستم فیلتر شما کار نخواهد کرد و استخر شما برای استفاده خیلی کثیف می شود. درست است که سیستم فیلتر کار تمیز کردن و سالم بودن آب را انجام می دهد ،اما استفاده از مواد شیمیایی هم برای استخر و تجهیزات استخر شما نیز ضروری است. استخر با تعادل شیمیایی اشتباه به دیگر قسمتهای استخر شما آسیب میرساند ، پوست و چشم شما را تحریک کند و آب شما بسیار خاکستری میشود.

کلر محبوب ترین مواد ضد عفونی کننده است. وقتی کلر به آب اضافه می شود ، با آب واکنش نشان می دهد تا مواد شیمیایی مختلف دیگری تشکیل شود. کلر به طور معمول به شکل مایع ، پودر یا قرص تهیه می شود. کلر بعد از فرآیند فیلتر و با یک فیدر شیمیایی اضافه شود.

نگهداری بویلر صنعتی سونا و جکوزی

تعمیر و نگهداری دیگ بخار استخر باید توسط یک متخصص سیستم گرمایشی انجام شود. وضعیت لوله و دودکش اتصال دریچه را بررسی کنید. چک کردن سیستم تهویه که با گذشت زمان  شاید آسیب دیده باشد بسیار مهم است. تعمیر دودکش گران است و نصب دودکش جدید زمانی که از دودکش موجود نمی توان استفاده کرد باید توجیح اقتصادی داشته باشد.بدنه مبدل حرارتی را بررسی کنید . نشت مبدل های حرارتی دیگ بخار استخر به راحتی قابل مشاهده هستند و زمان نشت ، گازهای احتراق را با هوای محیط مخلوط می کند.

قیمت مشعل استخر- مهم بودن موضوع ایمنی علت بررسی موارد فوق است. به همین خاطر کنترل هوشمندی که روی دیگ بخار استخر هست را تنظیم کنید تا تنظیمات مطلوب آب و هوا را برای کارایی بیشتر انجام شود. برای تعویض یا مقاوم سازی سیستم گرمایشی از تکنسین های با تجربه استفاده کنید . محفظه احتراق دیگ بخار استخر برای عدم وجود ترک بررسی شود . مونوکسید کربن (CO) تست شود. دمای هوا را تنظیم کنید.  تمیز کردن بویلر صنعتی سونا و جکوزی از خاک دوده یا خوردگی مهم است. فن و دمنده دیگ بخار را تمیز و روغن کاری کنید .میزان سوخت و شعله بررسی شود و در صورتی نیاز تنظیم کنید.

در سیستم های آب گرم :  فشار را تست کنید. تست کنترل سطح بالا را انجام دهید. مخزن فشار باید برسی شود که از هوا پر باشد که آب در آن پر نشده باشد. شستشوی مبدل حرارتی برای کاهش اثرات رسوب که همیشه باید بازدید و تمیز کاری شود.

سیستم های بخار : برای اینکه رسوبات از بین بروند و بازدهی گرما بهبود یابد مقداری از آب دیگ را تخلیه کنید . محفظه شناور را تخلیه کنید تا رسوبات از بین برود . آب دیگ بخار استخر را آزمایش کرده و از مواد شیمیایی در صورت نیاز برای کنترل رسوبات و خوردگی استفاده کنید.

جمع بندی

قیمت مشعل استخر- برای خرید دیگ بخار استخر ابتدا مقدار ظرفیت حرارتی و مقدار بخار و آب گرمی را نسبت به فضای که دارید باید بسنجید. و یک بویلر صنعتی مناسب را انختاب کنید. برای خرید انواع دیگ صنعتی باید به نشان استاندارد روی پلاک مشخصات بویلر توجه داشته باشید. وجود پلاک استاندارد تضمینی بر کیفیت محصول می باشد. از دیگ بخار میتوان برای تولید بخار در سونا خشک و مرطوب، برای تولید آب گرم، برای شستشو استخر با بخار استفاده نمود. تا تمامی جلب های داخل استخر را بدون استفاده از مواد شیمیایی از بین برد. با شستشو استخر بوسیله بخار از رشد مجدد جلبک ها جولگیری می شود. این امر بدلیل خاصیت ضدعفونی کنندگی بخار می باشد. که داخل ساختار جلبک ها نفوذ می کند و آن را از بین میبرد.

قیمت مشعل استخر- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ مشهد بخار تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم هر نوع از دیگ بخار – قیمت مشعل استخر– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی - بویلر تشعشعی -هیتر مشعل دار-انواع دی اریتور- سختی گیر آب - مبدل حرارتی - تولید و ساخت انواع بالمیل و انواع دستگاه ازن ساز را با ارزانترین قیمت و تا 20% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر کارخانجات فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از دیگ بخار – قیمت مشعل استخر– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی و ... را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های - - 09152152481 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.